Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

eProtokoły z wymiany wodomierzy

O firmie ActisPRO

We wszystkich branżach na świecie, jesteśmy świadkami cyfrowej transformacji. Zmieniły się sposoby płatności, załatwiania spraw z urzędami, forma zakupów. Dzięki narzędziom informatycznym, większość spraw możemy załatwić oraz zweryfikować ich status bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu z dostępem do Internetu. Razem ze zmieniającym się otoczeniem zmieniły się także regulacje prawne, a kwestie bezpieczeństwa danych w sieci są dzisiaj jednym z najważniejszych wyzwań. Jako Actispro chcemy również umożliwić Państwu nowoczesny sposób komunikacji w klientami i wykonawcami w zakresie zarządzania zleceniami serwisowymi.

Dostawca innowacyjnych rozwiązań informatycznych m.in. dla spółdzielni mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, przedsiębiorstw wodociągowych oraz podmiotów wykonujących usługi montażowe i serwisowe.

Stworzony do obsługi serwisowej System ActisPRO, obejmujący platformę internetową wraz z aplikacją mobilną, to narzędzie pozwalające na efektywną komunikację pomiędzy klientem, zlecającym serwis i wykonawcą. Wystarczy zwykły komputer, niemal dowolny smartfon i dostęp do Internetu, a poprzez kilka intuicyjnych kliknięć następuje przekazanie sprawy serwisowej do realizacji oraz monitorowanie on-line jej statusu/zaawansowania z dowolnego miejsca na świecie w dowolnej chwili.

Rozwiązanie to zdecydowanie upraszcza komunikację pomiędzy uczestnikami procesu i pozwala na oszczędność czasu. Zapewnia możliwość efektywnego monitorowania zleconych prac, a finalnie nieograniczony bezpieczny dostęp, przez dowolną przeglądarkę, do zarchiwizowanych danych i dokumentacji zdjęciowej.

ActisPro stworzył dedykowane moduły, które w podobny sposób wspierają charakterystyczne procesy, np. przeglądy gazowe, elektryczne, wymiany wodomierzy. Korzystają z nich już setki zadowolonych klientów.

Program do zarządzania masowymi wymianami urządzeń pomiarowych takich jak wodomierze, ciepłomierze itp. pozwalający na:

  • tworzenie zlecenia dla listy lokali, w których planowana jest wymiana urządzeń oraz generowanie harmonogramów uwzględniających termin zakończenia prac i dzienną ilość wymienianych liczników,
  • generowanie ogłoszeń, protokołów, eksport danych do systemów zdalnego odczytu wodomierzy,
  • przejrzyste kontrolowanie progresu wielu prac wykonywanych jednocześnie,
  • skanowanie z poziomu aplikacji mobilnej kodów QR oraz kodów kreskowych w celu uzyskania numeru licznika, mające na celu minimalizację błędów,
  • proste generowanie raportów z wykonanych prac.

Program do kompleksowej obsługi zgłoszeń klientów, pozwalający na:

  • intuicyjne wprowadzanie informacji dotyczących usterek i awarii za pomocą platformy www, również z poziomu telefonu,
  • wybór rodzaju instalacji uwzględniający typ zgłoszenia, np. instalacji wodociągowej, elektrycznej czy gazowej,
  • natychmiastowe przekazywanie wprowadzonych zgłoszeń do aplikacji mobilnej pracownika/podwykonawcy,
  • przystępne zapisywanie w aplikacji mobilnej informacji z wykonanej pracy z wykorzystaniem funkcji “głos na tekst”,
  • podgląd w czasie rzeczywistym postępu wykonania zgłoszeń i wprowadzonych w nich informacji,
  • zakończenie prac elektronicznym protokołem.

Program do zarządzania okresowymi przeglądami gazowymi, elektrycznymi i kominiarskimi wraz z archiwizacją danych pozwalający na:

  • tworzenie zleceń dla listy lokali, w których planowane są przeglądy oraz generowanie harmonogramów uwzględniających termin zakończenia prac i dzienną ilość badanych lokali,
  • generowanie ogłoszeń, protokołów, protokołów końcowych dla budynku,
  • przejrzyste kontrolowanie progresu wielu prac wykonywanych jednocześnie,
  • proste tworzenie listy kontrolnej zawierającej informacje niezbędne w protokole i dostosowanej jej do rodzaju instalacji.

Program do dokonywania odczytów liczników, umożliwiający:

  • tworzenie zleceń dla list lokali, w których planujemy odczyty oraz generowanie harmonogramów uwzględniających termin zakończenia prac i dzienną ilość dokonywanych odczytów,
  • cykliczne odczyty, które automatycznie używają danych wprowadzonych podczas ostatniego zlecenia,
  • robienie zdjęć z poziomu aplikacji mobilnej, w celu udokumentowania poprawności odczytu,

  • Nie wymaga żadnych zewnętrznych programów, dostępny jest z poziomu przeglądarki internetowej na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych,
  • W zależności od rodzaju prac pozwala na tworzenie zgłoszeń, zleceń i harmonogramów,
  • Umożliwia generowanie protokołów, raportów i list wykorzystanych materiałów z użyciem bogatego wyboru filtrów,
  • Pozwala na bieżący wgląd w postępy wykonanych prac, dane synchronizowane są w czasie rzeczywistym,
  • Zapewnia bezpieczne przesyłanie danych zabezpieczonych certyfikatem SSL,
  • Zapewnia przesyłanie w czasie rzeczywistym informacji między aplikacją mobilna, a platformą internetową,
  • Aplikacja mobilna pozwala na składanie przez lokatora e-podpisu potwierdzającego wykonanie prac,
  • Aplikacja mobilna ma możliwość działania w trybie offline,
  • Posiada e-mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne,
  • Jest ciągle rozwijana i udoskonalana do potrzeb klientów.